真實經歷BY 身在首爾的李太 PC @SHINHWAHK.COM
文BY都响首爾的金YY

剛剛結束李生的六日七唱CON 累的程度實在難以用筆墨形容
ANYWAY SHOW一結束我們就來了個慶功宴啦
一完SHOW就和新認識的馬來西亞親去公演場附近一間烤肉店
真的很好吃 等我們吃飽喝足在說著正經事時
眼前突然出現佚名白色恤衫黑色西褲紮著辮子的男子
心裏念了一句 不是吧~
李先生竟然一副大無私的樣子就進來了
媽的 現場港女馬上忍無可忍地抱了市局粗口
他一進來就正面見到我們 望了我們幾眼
我們已經吃到快結束了 絕對不是跟著他入場的
李生一進來椅子都沒坐就點煙 抽了一口
同時又望向我們這一桌 我們是唯一一桌不是跟著他進來吃的
而是他跟著我們(後來有韓飯和日飯跟著他進來)
我們和他揮手打招呼,他即刻笑笑也揮著手
要注意,某人和李生一樣都是夾著煙的
如珍妮公主所言,有千里知己能相遇的感覺
接著阿DY就金子去斟燒酒和啤酒,還親自拿給每一桌的工作人員
自己那一盤分完,就那經紀人的盤再去發
然後就同位STAFF一起舉杯,多謝各位工作人員今天這麽辛苦
發表了一篇感言
再大聲說了句‘乾杯’ 我們當然一起舉杯叫囂拍手歡呼啦
阿DY也向著我們拍了拍手 很明顯是認得李太的
期間由於我們已經吃飽喝醉,沒辦法再叫酒了
阿DY不斷滿場飛,桌桌都坐下說話
狂抽煙狂乾杯,超多小動作和大笑,笑的眼睛都眯在一起
總是FANS想到死的樣子都出來了,特別開心
有走去攬著那寫工作人員,是攬著腰把頭伸到人家心口那樣的
有從後抱住啊ROCK小DEEDEE再人家耳邊講話
男男女女都搞,總之HIGH到爆,全場就剩他的大笑聲了
而SHINHWAHK的一班港女,兌了幾隻燒酒和啤酒
還沒大醉,但特別困,已經是韓國時間兩點多
都陪了你兩個多小時啦, BB(指ANDY), 你不睡我們還要睡啊
但李太實在不想拿著個燈牌回香港
(李太帶了兩個燈牌去,一個給了阿DY放上臺,一個用來每場都舉的)
正當其他FANS都買單了,站在門口等他離開之際
我們發現李DY根本沒打算走,到底想幹嘛啊
所以我們決定隨便把燈牌給他就撤退
但李DY做在工作人員當中,不可能走到他身邊親手給他
苦惱又很睏之時,阿DY突然起身聽電話,還走進廁所(事後我們一致認爲電話是文爺大來的,一切都是文爺安排的,文爺一直都很疼我們的)
再出來他就站在最開邊的位置,我們覺得實在是機不可失
兵分兩路,我和PC立刻走人,而李太就拿著燈牌和大面扇向李DY方向出發
經紀人站在門口,想叫那些日本FAN不要再等了
正在目送我們離開之際,同一時間,李太已經接近目標人物
拍了下阿DY ‘OPPA“
再打開燈牌和拿著扇子給他“這個是給你的“
阿DY看著禮物陰陰的笑,李太再說道“你的公演好好啊,辛苦了“
阿DY“多謝你啊‘(用正式的感謝語法)
接著李太頭也不回的離開,我們看到李DY仍然在研究燈牌
附近的工作人員笑到卡卡聲
而仍然在店裏的韓飯張大嘴佩服李太的勇敢行爲
門口的日本FAN極爲羡慕的望著
這個時候,李太出來啦,我們頭也不回瀟灑地離場,型啊
其實因爲真的很睏,又喝到暈暈的
李DY,你明天沒事幹,我們還要回去工作呢
所以投降回酒店啦
ANYWAY,這次SHINHWAHK李DY THE FIRST之旅完全大成功
阿DY今晚一定做惡夢夢到李太
經紀人OPPA,你別再看了,是啊 是我們啊 港女啊


----------------------------------

原文:

[分享]李DY硬闖SHINHWAHK慶功宴[完整版]

真實經歷BY 身在首爾既李太 PC @SHINHWAHK.COM
文BY都响首爾既金YY

啱啱完左李生既六日七場CONCERT....
攰既程度實在係難以用筆墨形容~~~
ANYWAY場SHOW一完我地就來左個慶功宴啦~~~
一完SHOW就同新識既馬來西亞親去左公演場附近一間烤肉店~~~
真係巧巧味架~~~~
坐低食到飽飽飲住真露講緊正經野期間....
眼前突然出現一名白色恤衫黑色西褲紥住辮既男子~~~~
心諗左一句~~~唔拿係啊~~~~~~~~~~~~~~~~~
李先生竟然大無私樣拱就入來~~~~
媽的!!!!現場港女即時忍無可忍爆左十句抄口.....
佢一入黎就正面見到禾地~~~望左我地幾眼~
我地已經食到水尾, 絕對唔係跟佢入場架
李生一入來凳都唔坐就即時煲煙, 扯返一口~~~=.=
同時又望向我地果台~我地係唯一一台唔係跟佢入黎食~
而係佢跟我地~~~XD...( 後尾有幾枱韓飯同日飯跟佢入來 )
我地同佢揮手打招呼, 佢即刻笑笑口同我地揮返手打返招呼
要注意, 某人同李生一樣都係夾住支隊緊既煙既
如珍妮公主所言, 有千里知己能相會既FEEL
跟住阿DY就親身去針燒酒同啤酒, 仲親自拎比每一枱既STAFF
自己嗰盤派晒, 就拎阿MANAGER嗰盤再派出所
然後就同各位STAFF一齊舉杯, 多謝各位STAFF今日拱辛苦
發表左一篇感言架~
再大嗌”乾杯”, 我地當然一齊舉杯叫囂拍手歡呼啦
阿DY仲拍返手比我地, 考明顯認得李太塊大面
期間由於我地已經飲飽食醉, 無奈地再係拱叫酒,
阿DY不斷滿場飛, 枱枱都坐低傾兩咀
狂食煙狂幹杯, 極多小動作係拱大笑, 笑到瞇晒眼
總之FANS冧到想屎既樣出晒來, 開心得好緊要
又走去勁攬D工作人員, 係攬腰哄個頭去人地心口嗰隻
又從後抱阿ROCK小DEEDEE再哄埋人地耳邊講野
男男女女都搞, 總之HIGH爆, 全場淨係聽到佢既大笑聲
而SHINHWAHK既一聚港女, 隊左幾支燒酒撞啤酒
未去到飲大既, 不過考眼訓, 已經係韓國時間兩典幾
都陪左你成兩粒幾鐘啦, BB, 你唔訓我地要訓
但李太實在唔想拎個燈牌拎香港
( 李太帶左兩個燈牌去, 一個比左阿DY放上台
另一個就用來每場都舉 )
正當其他FANS都埋晒單, 企左响門口等佢離開之際
我地發現李DY根本未打算走, 想典呀
所以我地決定求其隊個燈牌比佢就撤退
但李DY坐左响工作人員當中既埋邊, 牡可能可以埋佢身親手遞比佢
苦惱又眼訓之際, 阿DY突然起身聽電話, 仲走埋入廁所
( 事後我地一致認為個電話係文爺打來既,
一切既野都係文爺安排, 文爺不嬲都拱錫我地架啦 )
再出返來佢就企左响最開邊既位, 我地覺得實在係機不可失
兵分兩路, 我同PC立袋走人, 而李太就拎燈牌同大面扇向李DY方向進發
阿MANAGER OBBA企响門口, 本身想叫D日本FANS唔好再等
正在目送我地離開之際, 同一時間, 李太已經接近目標人物
再一次拍左阿DY兩野: OBBA
再開著個燈牌同遞把扇比佢: 呢個比你架
阿DY睇住D禮物陰陰笑, 李太再話: 你公演好好呀, 辛苦晒
阿DY: 多謝晒你呀 ( 係正式既感謝語法 )
跟住李太頭也不回地離開, 我地望到李DY仍然研究緊個燈牌照
附近既工作人員笑到卡卡聲,
而仍然身左鋪頭入頭既韓飯O晒咀去佩服李太既勇敢埋身行為
門口既日本FANS企晒起身極之羨慕拱望遠\
呢個時候, 李太出埋來, 我地頭也不回瀟灑地離場, 型呀~
其實因為真係考攬眼訓, 又飲到WING WING地,
李DY, 你聽日唔駛做啫, 我地仲要返工作
所以投降返酒店喇~
ANYWAY, 是次SHINHWAHK李DY THE FIRST之旅完全大成功
阿DY今晚一定發惡夢見到李太
阿MANAGER OBBA, 你唔好再望喇, 係呀, 係我地呀, 港女呀~

其他22/23日CONCERT後記聽日再REPORT
真係考眼訓, 希望牡打錯字啦~


轉自:阿晴@shinhwahk


arrow
arrow
    全站熱搜

    myshinhwa 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()